Stare Kurowo, 05.01.2021r.
OFERTA PRACY
Ośrodek Pomocy Społecznej informuje o naborze kandydatów do świadczenia usług opiekuńczych dla osób starszych, niepełnosprawnych, długotrwale chorych.
- Wymagania niezbędne :
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie usług opieki nad osobą niepełnosprawną,
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
-
doświadczenie zawodowe w sprawowaniu opieki nad osobami niepełnosprawnymi,
-
- Wymagania dodatkowe:
-
preferowane będą osoby posiadające wykształcenie pozwalające świadczyć wsparcie osobie niepełnosprawnej, tj. wykształcenie pielęgniarskie lub ukończony kurs opiekuna domowego lub opiekuna osoby niepełnosprawnej, asystenta osoby niepełnosprawnej,
-
dyspozycyjność,
-
umiejętność organizacji pracy w domu chorego,
-
umiejętność współpracy z osobami niepełnosprawnymi,
-
prawo jazdy kat. B
-
- Podstawa zatrudnienia: umowa zlecenie
- Liczba miejsc: 2
- Zakres usług opiekuńczych:
-
podstawowej pielęgnacji, która obejmuje higienę ciała, ubieranie i rozbieranie, czynności fizjologiczne, pomoc w przemieszczaniu, pomoc w przygotowywaniu i spożywaniu posiłków;
-
pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego, obejmującą zapewnienie posiłków, zakupy, utrzymanie czystości otoczenia, zabezpieczenie ogrzewania i pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi w zakresie, w jakim czynności te nie mogą być wykonane przez klienta lub jego rodzinę;
-
wspieranie procesu leczenia i rehabilitacji, który obejmuje pomoc w dotarciu do zakładów opieki zdrowotnej, umawianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich i pielęgniarskich, badań diagnostycznych, pomoc wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, nadzór nad przyjmowaniem leków zgodnie z zaleceniem lekarza, nadzór nad wykonywaniem ćwiczeń fizycznych przez rehabilitanta, powiadomienie rodziny lub lekarza rodzinnego o istotnych zmianach w zachowaniu lub wyglądzie klienta wskazujących na pogorszenie stanu zdrowia lub wystąpienie objawów ubocznych stosowania leków, a w przypadkach szczególnych także zmianę opatrunków, pomoc w użycia środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych i rehabilitacyjnych;
-
podtrzymanie aktywności społecznej, obejmuje pomoc w utrzymaniu więzi rodzinnych i społecznych, motywowanie do aktywności fizycznej, zapewnienie elementów kultury, pomocy w korzystaniu z usług różnych instytucji;
-
pomoc w sprawach urzędowych, w tym w szczególności: wypełnieniu dokumentów, załatwianiu spraw w urzędach, uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych;
-
okazywanie wsparcia emocjonalnego, w szczególności: w doświadczeniach egzystencjalnych (samotności, cierpieniu, umieraniu).
-
- Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane proszone są o składanie:
- CV,
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie usług opiekuńczych,
- dokumenty poświadczające wykształcenie, ukończone kursy,
- dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe,
- oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Kurowie, ul. Kościuszki 77/4, 66-540 Stare Kurowo z dopiskiem: „Dotyczy naboru - kandydat do świadczenia usług opiekuńczych”, w terminie do dnia 20.01.2021 r. lub pocztą elektroniczną na adres: opskurowo@interia.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 667 722 666
7. Klauzula informacyjna:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych jest Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Kurowie. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: opskurowo@interia.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@starekurowo.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
- zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
- w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
- wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- nie przysługuje Panu/Pani prawo do:
- usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
- podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.